رویه های بازگرداندن و مرجوع کردن کالا
تمام تلاش مجموعه بالاز بر این است که محصول خریداری شده توسط مشتریان محترم به صورت مطلوب به دست شما برسد. اما در صورتی که مشکلات احتمالی در اقلام مانند روئیت خرابی و مغایرت در هنگام تحویل و… موجب شد شما نیاز به مرجوع کردن کالای خریداری شده پیدا کنید.. لطفا به نکات زیر توجه فرمایید.
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با تیم پشتیبانی جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- به هیچ وجه امکان ارجاع کالا به هر دلیلی غیر از دلایل مذکور ( مغایرت در محتویات، مشخصات، اصالت و سلامت ) امکان پذیر نمیباشد. پس حتما از سفارش محصول برای تست کاربرد شخصی خودداری نمایید.
- کالا باید نو و مصرف نشده باقی بماند. به محض روئیت خرابی یا مغایرت و… در مهلت تست هفت روزه، حتما کالا را کنار گذاشته و با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید.
- تمام، دقت کنید تمام محتویات ارسالی باید در شرایط اولیه همانگونه که تحویل گرفته شده اند مجددا بسته بندی شده باشند.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی محصول، کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس pouyesh.tejarat.ikad@gmail.com ایمیل کنید.
- در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر حتما با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید تا هزینه ارجاع را برایتان واریز کنیم.